torstai 23. tammikuuta 2014

Voiko 31-vuotias nelikybäistyä?

Olenkohan mä nelikybäistymässä? Voiko 31-vuotiaana nelikybäistyä? Miksi nelikybäset on nyt kaikkialla? Miksi missään ei puhuta kolmikybäsistä? Miksi me ollaan hiljaa? Miksi mä kuuntelen Jenni Pääskysaaren keittiöpsykologiaa äitisuhteista ja ystävyyksien katkeamisesta (,joilla Ylepuheen ohjelmaa markkinoitiin)? Miksi mä ahmin Maija Vilkkumaan "fiktiivisiä" tarinoita nelikybästen arjesta? Miksi mä sanon nelikybänen enkä nelikymppinen? Kolmikybäisyys oli tosi jees, mutta loppuko se sit sillä siunaaman sekunnilla, kun täytin 31? Ja miksi lataan mp3:sena Ylepuheen ohjelmaa? Miksi mielenkiintoisia ohjelmia lähetetään keskiviikkoisin kello 13.00? Miksi mä en kuuntele sitä suorana? Miksi en kirjoita kalenteriin "hox!" keskiviikolle kello 13.00? Miksi mua edes kiinnostaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti